NIEUW vichy.be maakt gebruik van cookies.
Door het bezoeken van deze site aanvaardt u het gebruik van Cookies die het mogelijk maken advertenties op maat aan te bieden, bezoek statistieken bij te houden en het delen van informatie op sociale media vergemakkelijken. Voor meer informatie en voor de mogelijkheid om het gebruik van cookies uit te schakelen kunt u terecht op de pagina over het  cookiebeleid..

Daarnaast ook “Ga verder” rechtsboven aan de banner, om de banner te kunnen afsluiten.

Sluiten

getGeoIPCountryCode = US SiteAppCode = NL Test : 'NL/US'

*Vichy gaat vertrouwelijk om met de persoonlijke gegevens die u verschaft door middel van dit formulier. De persoonlijke gegevens die middels dit formulier worden verzameld, worden automatisch verwerkt en zijn uitsluitend bedoeld voor Vichy, om uw inschrijving en de meningen van klanten te beheren.

U heeft het recht op toegang, afscherming, rectificatie en verwijdering van de u betreffende gegevens. U kunt op elk moment gebruik maken van dit recht door een e-mail te sturen naar  info@vichy.nl

U kunt ons op elk moment raadplegen ten aanzien van het Privacybeleid en onze Algemene Voorwaarden.

OK

OKAnnuleren

Bedankt

Sluiten

Een plattere buik door goed ademen

Een plattere buik door goed ademen
  • favoriet

Een superplatte buik zonder die vervelende buikspieroefeningen? Het kan!

Informatie of indoctrinatie…

Hoewel veel sceptici ervan overtuigd zijn dat alleen intensieve sessies van buikspieroefeningen deze zone kunnen versterken, bewijst Mohamed, Yogaleraar in Parijs het tegendeel. “Bepaalde ademhalingsoefeningen die veel worden gedaan tijdens lessen Yoga, stretchen of Pilates, vergen veel van de diepere buikspieren en zorgen bovendien voor geestelijke ontspanning”.

Hoe werkt het?

De dwarse buikspier is niet alleen de diepst liggende spier, maar ook de spier die de buik omringt en dus de romp verstevigt. Deze spier is voorzien van horizontale vezels en als hij samentrekt vermindert de omvang van de buikzone en vergt hij veel inspanning van deze zone. Als deze spier goed getraind is, werkt hij als een korset en zorgt hij voor een platte buik.

Ludieke oefeningen

Het geheim van een echt platte buik, is de buik gespierder maken en niet op de omvang gericht te zijn. De juiste oefening: ga op je rug liggen, met je knieën gebogen en je voeten plat op de grond en adem diep in. Houdt de lucht vast en trek de buik zo ver mogelijk in, waarbij je probeert je lendenen op de grond te drukken om de diepere spieren goed te laten werken. Indien nodig kun je een hand op je buik leggen zodat je de samentrekking voelt. De hele buikwand moet zich samentrekken. Houd deze positie minimaal 10 seconden vast. Adem dan rustig uit. Deze oefening kun je staand, zittend of liggend uitvoeren, in de bus, achter je computer etc.

Wil jij zelf de producten van Vichy ervaren? Shop nu bij je dichtstbijzijnde apotheek, in één van onze goedgekeurde Vichy webshops of via onze nieuwe click & collect service Mijn Vichy Express 24/7.

De oplossing van Vichy

  • 1478Anti Striae00DESTOCKBODY CAREBody crèmeTegen striae
    Anti Striae
  • 1473Cellu Destock00DESTOCKBODY CAREBody crèmeVerzorging voor afslanken
    Anti-Cellulite - Lichaamsverzorging - Cellu Destock
  • 8925Dag Spa
    52AQUALIA THERMALFACE CAREDagcrèmeHydratatie voor het gezicht
    Dagcreme voor hydratatie - Vichy Aqualia
  • Meest gelezen

    go to top